
Customer Service Manager Modern Trade
- Argentina
- Permanente
- Tiempo completo
- Achieve KPIs targets including customer service, invoice accuracy, overdues and deductions through effective implementation of processes
- Create a winning team that secures current and future plans by developing, coaching, delegating and leading a team that can drive the business agenda while giving them the opportunity to grow in the organization
- Focus on account or channel-specific initiatives in efficient replenishment and availability while driving the implementation of joint value creation initiatives identified through customer collaboration
- Deliver enhanced service by driving the implementation of customer supply chain improvement initiatives and building deep relationships with the customer**What you will bring**A desire to drive your future and accelerate your career and the following experience and knowledge:- Experience in CS&L; function, ideally with knowledge of customer supply chain management
- Cross-functional experience (sales, CS&L; controlling, demand planning, and logistics and warehousing knowledge)
- SAP, information systems, process design, standard operating procedures
- Experience leading and developing a team
- Able to analyze data and derive insights into action with a focus on delivering to timelines and KPIs
- Great interpersonal, teamwork and communication skills**Más información sobre este puesto****Qué debes saber acerca de esta posición**:
Como Customer Service Manager Modern Trade gestionarás la agenda de clientes del canal moderno, mejorando el valor y el servicio, y aumentarás la eficiencia de la cadena de suministro. A su vez, trabajarás en la automatización y sistematización de procesos y análisis de indicadores de clientes y mercado.
- Promoverás una comunicación multifuncional eficaz entre las partes interesadas: ventas, logística, planificación de la demanda, suministro de productos y socios externos
- Alcanzarás los objetivos de los KPI, incluyendo el servicio de atención al cliente, la exactitud de las facturas, las facturas vencidas y las deducciones mediante la aplicación efectiva de los procesos
- Crearás un equipo ganador que asegure los planes actuales y futuros desarrollando, formando, delegando y liderando un equipo que pueda impulsar la agenda de negocios mientras les ofreces la oportunidad de crecer en la organización
- Deberás centrarte en iniciativas de cuentas o canales específicos para un reabastecimiento y disponibilidad eficientes, impulsando al mismo tiempo la creación de valiosas iniciativas conjuntas identificadas mediante la colaboración con los clientes
- Prestarás un servicio optimizado impulsando la aplicación de iniciativas de mejora en la cadena de suministro del cliente y estableciendo relaciones profundas con el cliente**Requisitos específicos del puesto**:- Experiência previa en Supply Chain u áreas afines en compañías de consumo masivo
- Experiência liderando equipos
- Experiência trabajando en proyectos cross función
- Dominio avanzado del paquete Office
- Dominio intermedio del idioma inglés
- Habilidades de trabajo en equipo, comunicación, capacidad de influir y negociar.No Relocation support available
Business Unit SummaryMondelēz Southern Cone represents Mondelez International operations in Argentina, Uruguay and Paraguay. We produce over 40 iconic and delicious brands with more than 400 products including Milka, Oreo, Cadbury and Tang, and local jewels like Cerealitas, Terrabusi and Clight, among others. More than 2,600 wonderful people proudly work to make our delicious snacks at two production plants in Argentina: the Pacheco Plant in Buenos Aires Province, Villa Mercedes Plant in Villa Mercedes Province and our commercial offices located in San Isidro, Buenos Aires Province.Mondelēz International is an equal opportunity employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation or preference, gender identity, national origin, disability status, protected veteran status, or any other characteristic protected by law.Job TypeRegularCustomer Collaboration (CLD)Customer Service & LogisticsJob Details**Title**Customer Service Manager Modern Trade**Function**Customer Service & Logistics**Date**1/21/2025**Job ID**R-129649**Work Schedule**Full time**Job Type**Regular**Location****Thames, Argentina
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